Autokemp Mezní Louka - Hodnocení

Provozní období: .. - ..

Doporučené kempy v okolí

Skvělé 8.6 / 10

Kemp se nalézá v krásném prostředí Olešského rybníka. Ze dvou stran je obklopen lesy.…

Vynikající 9.5 / 10

Autokemp je situovaný nad jižní pláží rybníka s přímým výhledem na vodní plochu. Nabízí…

Hledáte levné ubytování v Národním parku České Švýcarsko, v centru města Děčína? Rádi…

Skvělé 9.0 / 10

Ubytovací zařízení turistického typu v srdci Národního parku České Švýcarsko. Nové dva…

Základní informace

Načítám...

Ceník - Autokemp Mezní Louka

Fotogalerie

10% Hodnocení 1
Celkem hodnocení 60
Ekologické chování
Celkový dojem

Zde máte možnost vyjádřit své hodnocení a váš názor na zařízení které jste navštívili. Hodnocení je známkováno obráceně, tedy ČÍM VYŠŠÍ POČET HVĚZDIČEK, TÍM JE ZAŘÍZENÍ LÉPE HODNOCENÉ.

Kliknutím na ikonu přidělíte hodnocení k jednotlivým vlastnostem. Hlasujte způsobem jak jste zvyklí z internetu, tedy 5 hvězdiček značí maximální spokojenost a 1 hvězdička naprostou frustraci.

Vaše hodnocení zařízení Autokemp Mezní Louka

Storno

Hodnocení návštěvníků

Vendy

Datum pobytu: 26.6. - 27.6.2018

Ekologické chování
Celkový dojem

Abych řekla pravdu, nevím kde začít.
Když vejdete do kempu, první co uvidíte je polorozpadlá chatka "recepce", nenechte se ale zmást a zamiřte rovnou do nově postaveného dřevěného resortu, kde si zaplatíte nemalé peníze za stan nebo karavan, nic jiného totiž kemp nenabízí.

Přes kemp vede i turistická trasa a není oplocený, tudiž se vám kolem potulují turisté a věřím tomu, že kdyby si zde někdo postavil stan na "černo" nikdo to ani nezjistí.
Hezky zrekonstruované sociální zařízení nepotkalo uklízečku ani nepamatuje a věřím, že ani údržbu.
Chatky, které jsou v areálu jsou údajně v rekonstrukci, nejsou tedy k pronájmu a jen s teží zde najdete rovný terén pro stan.
V kempu není ani zásuvka pro lidi, co tráví čas ve stanech. Na nabití telefonu nebo fénování vlasů můžete tedy rovnou zapomenout.
Jsem ráda, že jsme zde strávili jen jednu noc a doufám, že se kemp jednou zlepší.

Následující příspěvky jsou starší 16 měsíců, a tudíž nemusí odpovídat současnosti.
Jan N.

Jiný
Datum pobytu: 3.9. - 6.9.2015

Celkový dojem

Jednoznačně to nejhorší kde jsem kdy byl. Objel jsem valnou část evropy, ale tento kemp byl nejhorší. Toalety špinavé, týdny neuklizené z dálky zapáchající, rozmazané výkaly na stěnách. Ano bylo vidět, že jsou v nedávné době zrekonstruované, jen údržba žádná. Pan majitel nám řekl, abychom postavily obytný automobil do řady, vedle ostatní obytná auta. Po dvou hodinách nás chtěl přeparkovávat blíž k sobě, jak někde v tescu na parkovišti. Neotevřeli bychom ani dveře. Říkal že večer mu jeětě přijede pár aut. Ráno vstanu a ejhle, nikdo nikde a po zbytek pobytu jsme tam byli max tři vozy. Na záchody jsme chodili už jen do obytňáku. Lokalita dobrá, ale jinak nedoporučuji. Je dobré dát peníze někomu, kdo si to zaslouží.

Jana D.

Datum pobytu: 2.9. - 4.9.2016

Celkový dojem

Po přečtení recenzí na webu jsme se trochu obávali do čeho jdeme, ale sociální zařízení bylo zrekonstruované, rozhodně nebylo třeba "brát si s sebou toaletní papír" jak bylo uvedeno ve starších recenzích. Chyběla zrcadla nad umyvadly a háčky pro odložení ručníků, do sprch bez pantoflí určitě ne, ale naše očekávání bylo horší než skutečnost. Najít rovný kus na postavení stanu byl uměním, a tak jsme spali dvě noci z kopce. To že nebyl žádný obchůdek v dosahu nám nevadilo - počítali jsme s tím a přijeli náležitě vybaveni. Pro děti (přestože jsme s sebou žádné neměli) bylo hned u kempu hřiště, které bylo neustále plné a moc pěkné. Určitě super výchozí bod pro túry do okolí (kvůli tomu jsme tento kemp volili i my).

Pikulka

Datum pobytu: 18.8. - 21.8.2016

Celkový dojem

V celém kempu není přípojka na elektřinu - a to ani v koupelnách, takže vyfénovat si vlasy je nemožné :-( Mobil se dá nabít na recepci kempu, případně na informacích, ale jen přes den do 18h. V místní restauraci se na podobné prosby tváří velmi nelibě. Kávu si ráno nedáte, pakliže nejste ubytovaní v hotelu/penzionu - obsluha restaurace je totiž těmito hosty údajně maximálně vytížena. Mile nás překvapilo, že za sprchu se již zvlášť neplatí, bohužel ale večer (cca od 18h.) není k dispozici teplá voda... Kéž by byla v této oblasti jiná možnost ubytování.

Tomáš F.

Datum pobytu: 22.7. - 24.7.2016

Celkový dojem

Važně nerozumím některým negativním komentářům, které se tady objevily. Kemp byl čistý a prostorný. V našem termínu byl obsazený cca z 1/3, takže všude je dost místa. Sociální zařízení v předešlých letech bylo zrekonstruovano a je umístěno v odlehlejší části kempu. Vše bylo uklizené a čisté. V mezní louce je pouze jedná restaurace, která vaří i po 20:00 proto je třeba přijit dříve nebo si rezervovat místo (ceny lehce nadsazené, což je vyváženo vyšší kvalitou jídla).

Tomáš M.

Rodina s malými dětmi
Datum pobytu: 20.7. - 23.7.2016

Celkový dojem

Škoda, že v okolí není nějaká levnější možnost občerstvení. Jinak úžasné okolí a skvělí lidé!

Tomáš M.

Rodina s malými dětmi
Datum pobytu: 20.7. - 23.7.2016

Celkový dojem

3koda, že v okolí není nějaká levnější možnost občerstvení. Jinak úžasné okolí a skvělí lidé!

petka7

Větší skupina
Datum pobytu: 20.8. - 22.8.2015

Celkový dojem

Pro stan super, chaticky nevypafaji udrzovane

Lucie

Jiný
Datum pobytu: 1.8. - 2.8.2015

Celkový dojem

Tak tedy tentokrát jsme šláply opravdu vedle. A to jsme jeli pouze na jeden den, v domnění, že nás čeká celý týden v tomto kempu bych se sbalila a odjela. Už po příjezdu jsme hledali recepci, nedostatek parkovacích míst neřešil to kam si v kopci postavíme stany. Na to, že jsme platili za stan 120 Kč, tak jsem si to představovala trochu jinak. Když už jsem vybrali rovné místo na stanování, tak sem musela samozřejmě jít zkontrolovat sociální zařízení. Nově postavené, ale bordel jak na záchodech, tak ve sprchách mě už ani trochu nepřekvapil. Tudíž bylo jasný, že když na záchod, tak s toaletním papírem a s velkou odvahou. Jediné pozitivní hodnocení, je že je dostupnost k výletění naprosto super. No a jelikož jsem se vrátili až po osmé hodině, tak jsme měli hlad. Jediná restaurace otevřená a úplně narvaná, nebyla šance se v okolí někde najíst. Většina restaurací otevřená pouze do 20:00. Po najetí 20 km, konečně restaurace, kde nám i uvařili. Ráno jsme se chtěli sbalit a odjet už někde kolem osmě, naivně jsme si mysleli, že v blízkém okolí koupíme nějaké pečivo, ani omylem. Nejbližší krám 8 km daleko a nebo snídaně v místní restauraci od 9:00 za 150?- Kč, tudíž jsme vzdali i to. Lísteček s číslem od stanu jsme museli vrátit, jelikož na něj byla 100Kč záloha, tudíž jsme museli čekat až v 9:00 otevřou recepci. Takže výletování super, ale ubytování už nikdy víc, ani na jeden den :)

Eva W.

Rodina se staršími dětmi
Datum pobytu: 5.6. - 7.6.2015

Celkový dojem

Výběr kempu Mezní Louka byl zcela náhodný a do teď toho litujeme. Podotýkám ,že kempujeme léta,ale pravdou je,že v Čechách poprvé a naposled.
Kemp se nachází uprostřed nádherné přírody a to je jediné co se o tomto kempu hezkého dá říci.Jediná rovná plocha na postavení stanu je u cesty, po které prochází sem a tam turisté.Pozor!Kempem vede turistická stezka!!!Sociály hodnotit nemůžeme,neboť hned první den vybouchl boilér,na dveře nalepili "Mimo provoz" a museli jsme vzít za vděk lesíkem poblíž.O mytí nemluvě!Ještě že byla u ohniště hadice s vodou a mohli jsme si umýt nejnutnější.Recepce je pouze pár hodin přes den a to jsme my aktivní na tůře,tudíž bez informací.Odcházeli jsem v sobotu s obavou,jestli budou večer sociálky v provozu a nebo budeme hledat nejbližší plavečák v okolí.V neděli jsme byli rozhodnuti požadovat slevu,protože tento kemp je v okolí nejdražší.
Zarážela nás skutečnost,že do kempu kdykoliv přijíždí auta a také kdykoliv odjíždí.Žádný noční klid,žádná závora dole!Po vyčerpávající tůře jsme rozlobení použili ledovou sprchu,ale aspoň se snažili sociálky otevřít.
A ten nejhorší zážitek nás čekal ve 2.30hodin v noci.Kemp navštívili zloději.Byli tak drzí,že si rozepli stan,ve kterém jsme spali a tiše si vzali co chtěli.Jiný stan rozřízli spícím lidem nad hlavou,prohledali stany spícím lidem před stanama(byla teplá noc)a co nepotřebovali poházeli po kempu-naštěsí nebo cestou směr Hřensko!!! Zajímali je jen peníze.Kdyby mi to někdo vyprávěl,neuvěřím.Kempovali jsme ve Slovinsku,na Slovensku,Rakousku,Německu i Chorvatsku a Holadsku,vyjíždíme několikrát za rok i v zimě do Alp na lyže a ještě nikde jsme nezažili krádež!!Smutné.Práci Děčínské policie velmi chválíme.Nic nezanedbali.Pracovali velmi důsledně.Horší je to s majiteli kempu.Policie odjela kolem sedmé hodiny.My jsme zbalili a v 8.15hod.jsme opustili kemp.Majitel se neukázal.Že by se od uklízeček,které viděly Policii v kempu zasahovat,nic nedozvěděl?Sami jsme cestou domů majitele kontaktovali.Žádná kompenzace!Jen,že je jim to líto.
Varuji vás před tímto kempem,žádný plot,žádná závora,žádná providla,recepce daleko,kemp bez dozoru....A tím končíme první kempování v Čechách a už už se těšíme za hranice.Dobrá rada od Policie:"Rozhodnete-li se přeci jen tady kempovat,doklady i peníze na tělo a vše hlídat.Nejlépe držet noční hlídku!"

M. H.

Datum pobytu: 23.8. - 26.8.2014

Celkový dojem

Ačkoli prostředí kempu a příroda jsou hezké a příjemné, kemp není vhodný pro stanování, terén je svažitý a hrbolatý, najít vhodné místo pro stan je velmi těžké. Přímo kempem také prochází turistická trasa, takže tudy denně projde několik desítek lidí, bezprostředně mezi chatkami a stany, které nejsou nijak zabezpečené plotem ani hlídané. Co se týká personálu, ten má velmi neprofesionální přístup, sehnat někoho na recepci k placení trvá i celý den a plánované přestávky trvají i o hodinu víc, než by měli. O dění v kempu se nikdo nestará. Sociální zařízení - především sprchy, ač se nachází v nové hezké budově, působí dojmem, že nebyly uklizeny několik měsíců, nemluvě o zápachu kanalizace. A to i přesto, že podle slov recepce slouží tříhodinová(!) polední pauza mimo jiné k jejich údržbě. Toalety jsou naštěstí relativně v pořádku.

Markéta B.

Rodina se staršími dětmi
Datum pobytu: 15.8. - 17.8.2014

Celkový dojem

Výhodou kempu je pouze jeho umístění v rámci procházek po okolí. Jinak se o kemp nikdo nestará. Musíte se dožadovat i zaplacení. Do kempu najíždějí i lidi o půlnoci. Noční klid není absolutně dodržen a lidé jej tak využívají ke svých chlastacím akcím až do rána. Pro rodiny s dětmi je max nevyhovující. My jej opustili za noci. Doporučuji pouze pro přespánína jednu noc, nejlépe v autě.

Tereza M.

Větší skupina
Datum pobytu: 23.6. - 28.6.2014

Celkový dojem

chybí kiosek nebo nějaký malý obchod kde by se dalo koupit něco k snídani, ale pokud s tím počítáte a dovezete si vlastní zásoby, tak to v podstatě nemá chybu - úmístění naprosto bezkonkurenční!

Milan Z.

Jednotlivec
Datum pobytu: 19.9. - 22.9.2013

Celkový dojem

Kemp v dobré lokalitě a strategické poloze pro výlety. Bohužel ty nejlepší roky má za sebou. Vysoká cena za obytné auto, pobyt i elektřinu. Stání u cesty bez servisu. V okolí předražené restaurace . Žádné služby v kempu. Sociálky čisté s teplou vodou. Jediné pozitivum v okolí restaurace u Fořta s přívětivou obsluhou. Informační centrum vybavením a ochotu personálu bylo milým překvapením. Hezká příroda samotný kemp nic moc za ty peníze!

Jana N.

Datum pobytu: 20.7. - 21.7.2013

Celkový dojem

Hezký kemp s výbornou polohou na výlety po okolí. Sociálky čisté. Kemp je v menším svahu, takže stany jsou z trochu z kopce, ale není to nijak hrozné. Jediné, co mi nevyhovovalo, byly ceny v okolních restauracích za jídlo i pití, na obchůdek jsem nenarazila. Takže doporučuji vzít s sebou vše. Jinak jsem s kempem byla spokojená.

Monika N.

Datum pobytu: 9.7. - 11.7.2013

Celkový dojem

Jednou a dost. Neudržovaný kemp bez oplocení uprostřed lesa a sociálky umístěny v samém rohu kempu, žádné lampy, jen světla u chatek nahání člověku hrůzu.. když k tomu přidáte absolutní ticho, které nastane po 22 h, slyšíte doslova spadnout i špendlík. O nějakém úklidu nemůže být řeč.. pavučiny, chuchvalce špíny i odpadky se v sociálkách válely po celé tři dny.. sprchy s teplou vodou ovšem zdarma.. Celkový dojem snad zachrání jen pocit, že ubytování jsme měli zadarmo, jelikož dům před kempem se nejspíš jako recepce jen tváří, na provozního jsme nenarazili.. Jako pozitivum kempu vidíme v bezprostředním přístupu do národního parku. Z Mezní Louky po modré, přes Divokou a Tichou soutěsku až k Pravčické bráně.

Vladimír M.

Miroslav S.

Datum pobytu: 23.7. - 29.7.2011

Celkový dojem

Moc hezké prostředí a perfektní prsonál. Vřele doporučuji.

Jozef K.

Datum pobytu: 31.7. - 14.7.2011

Celkový dojem

úžasné procházky v okolí,skvělá paní provozovatelka

Hanka P.

Datum pobytu: 31.7. - 14.7.2011

Celkový dojem

opravdu skvělý ve všech směrech

LADISLAV D.

Datum pobytu: 29.7. - 31.7.2011

Celkový dojem

Málo vhodných prostorů pro stany.
Sport i zábava jen při pěkném počasí.

Jaromír M.

Datum pobytu: 24.7. - 27.7.2011

Celkový dojem

Malý,klidný kemp.Ideální jako výchozí bod na tůry po Českém Švýcarsku.Příjemný a ochotný personál,denně čerstvé pečivo a sociální zařízení čisté.

Šárka V.

Datum pobytu: 17.6. - 19.6.2011

Celkový dojem

V Českém Švýcarsku je prostě krásně a myslím, že Mezní Louka má ideální polohu pro podnikání výletů do okolí. Při příjezdu nás mile uvítali a celkově jsme byli spokojení :)

Okolí

Načítám...

Kontaktní údaje

Přečtěte si hodnocení kempu Autokemp Mezní Louka, který hodnotil 1 uživatel. Ceny najdete v ceníku kempu Autokemp Mezní Louka. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí kempu Autokemp Mezní Louka.