Rekreační zařízení Vysoké Pole

Dětřichov 114,
DĚTŘICHOV U MORAVSKÉ TŘEBOVÉ 571 01 | Mapa

Provozní období: 1.1. - 31.12.

Základní informace

Rekreační středisko je součástí obce Dětřichov, 7km od Svitav.
Obec Dětřichov se nachází těsně na historické hranici Čech a Moravy - na severní hranici okresu Svitavy. Rekreační středisko Vysoké pole, je vhodné pro školy v přírodě, tábory, svatební hostiny, a zejména pro rekreaci v malebném prostředí historické hranice Čech a Moravy.

Ubytování

Rekreační zařízení Vysoké pole je vzhledem ke svému umístění uprostřed lesů ideální pro rekreace, cykloturistiku, pořádání letních táborů a škol v přírodě. Často je také využívané pro pobyt handicapovaných osob, pro které jsme přizpůsobili vstupy do chat a společných prostor pomocí nájezdů pro vozíky.

Celková kapacita střediska je 140 osob, kteří mohou využít ubytování ve 20 chatkách, samozřejmostí je i stravování a to buď formou plné penze nebo polopenze. Díky tomu často hostíme nejrůznější svatby, srazy či výstavy psů.

Chatky
K ubytování našich hostů slouží 20 až sedmi-lůžkových chatek. Plná obsazenost chatky není samozřejmě podmínkou. Každá chatka má své sociální zařízení - WC a sprchu s teplou vodou. Jsou vybaveny základním a účelným nábytkem jako jsou židle, stoly, skříně a postele. Chaty nemají vlastní kuchyňky, máte však možnost pronajmout si za poplatek lednici. V chatkách je možnost přitápění.

V případě, že k nám přijedete s miminkem, máme pro Vás připravenou i dětskou postýlku - je však nutné se domluvit předem.

Dorazit můžete i se svým psem, čtyřnozí společníci jsou u nás vítání.

Hosté mohou využít společenskou místnost s televizí, DVD přehrávačem nebo saunu

Pro děti

Dětské pobyty

Náš areál bývá častým střediském dětských táborů a škol v přírodě. K ubytování dětí slouží 20 až sedmi-lůžkových chatek. Každá chatka má své sociální zařízení - WC a sprchu s teplou vodou. Jsou vybaveny základním a účelným nábytkem jako jsou židle, stoly, skříně a postele. V chatkách je možnost přitápění.

Pro dětské pobyty je zajištěno stravování, a to vč. svačin, k dispozici jsou po celý den nápoje - čaj, šťáva.

Pro tyto pobyty platí smluvní ceny - pošlete nám svoji poptávku.

V areálu je možné pro jakýkoliv dětský tábor či školu v přírodě zorganizovat nejrůznější doprovodný program.

Sportovní využití

Rybník Rosnička - Svitavy

Rybník Rosnička leží na okraji Svitav, v blízkosti zahrádkářské kolonie a je využíván mimo rekreace i ke sportovnímu rybaření. Pláže jsou travnaté, s pozvolným vstupem do vody .
Plavecký bazén - Svitavy

Krytý plavecký bazén ve Svitavách je v provozu denně mimo svátků a prázdnin (červenec, srpen) a nabízí svým návštěvníkům plavecký bazén 25m, 6 drah, dětský bazén, tobogán o délce 93m a wirlpool. V těsné blízkosti leží koupaliště, které slouží veřejnosti v letních měsících.

Koupaliště - Svitavy
Letní koupaliště ve Svitavách nabízí svým návštěvníkům bazén pro plavce - 50 m, bazén pro neplavce - 25 m, dětské brouzdaliště, skluzavku - vlnu, tobogán 93 m, 2 kurty pro plážový volejbal a drobné dětské atrakce a prolézačky.

Aquapark - Moravská Třebová

Letní venkovní aquapark v Moravské Třebové nabízí svým návštěvníkům plavecký bazén se 4 plaveckými drahami, r ekreační bazén s atrakcemi, vodní hřib, chrliče a stěnové trysky, tobogán 51 m, skluzavka 29 m, sedací lavice se vzduchovou masáží, dnový vzduchovač, houpací bazén . Dále jsou k dispozici převlékací boxy a kabinky, sprchy, půjčovna lehátek a slunečníků. Ze sportovních aktivit areál nabízí petanque, ruské kuželky, plážový volejbal, tenisový kurt a stolní tenis.

Doplňující informace

V poslední době se u nás zvýšil zájem o pobyty s pejsky, psí výstavy, Agility, závody,atd. . Sami jsme velcí milovníci psů, a proto tyto akce velice rádi vítáme. V prostorách areálu se nachází nekolik míst pro venkovní aktvivitu s pejsky. Rádi pro Vás zařídíme jekýkoliv druh akce od týdenních po víkendové. Zajistíme stravu v plném rozsahu na Vaše přání. S pobyty se psy máme zkušenosti více jak 6 let a rádi Vás odkážeme na naše dlouholeté návštěvníky.

Vysoké pole Vám může dobře posloužit jako výchozí bod pro cykloturistiku v této oblasti.

Cyklotrasy, které můžete v okolí absolvovat:

Kolem "Žabky", 16km

Svitavy - Hradec n. Svitavou - Vendolí - Svitavy

Jedná se o nenáročný a rovinatý okruh vhodný pro začátečníky nebo rodiny se staršími dětmi. Trasa, která je ze dvou třetin vedena po značených cyklostezkách, vede převážně po silnicích II. a III. třídy. Z obce Vendolí od fotbalového hřiště je cyklotrasa vedena po neznačené cyklostezce (v mapě šedou barvou), která se napojuje na silnici I. třídy ze Svitav do Poličky. Zde je nutné dbát zvýšené opatrnosti. Povrch celé trasy je asfaltový. Trasa je středně frekventovaná, větší pohyb vozidel se projevuje pouze na neznačeném úseku silnice I. třídy.
Nejdelšími obsemi Hřebečska, 25km

Svitavy - Hradec n. Svitavou - Radiměř - Vendolí - Svitavy

Jedná se o nenáročný a rovinatý dvojokruh ve tvaru osmičky se spojnicí v Hradci nad Svitavou. Je vhodný pro začátečníky nebo rodiny se staršími dětmi. Trasa, která je více jak ze dvou třetin vedena po značených cyklotrasách, vede převážně po silnicích II. a III. třídy. Z obce Vendolí od fotbalového hřiště je cyklotrasa vedena po neznačené trase (v mapě šedou barvou), která se napojuje na silnici I. třídy ze Svitav do Poličky. Zde je nutné dbát zvýšené opatrnosti. Povrch celé trasy je asfaltový. Trasa je středně frekventovaná, větší pohyb vozidel se projevuje pouze na neznačeném úseku silnice I. třídy.
Po stopách pruských dělostřelců, 28km

Svitavy - Javornický hřeben - Brlenka - Javornický hřeben - Svitavy

Okruh je veden z poloviny po značených cyklotrasách, částečně po turistické žluté a v závěru po neznačené trase. Trasa je určena pro začínající cyklisty a r odiny s dětmi. Kromě stoupání na Javornický hřeben by měly trasu zvládnout i děti okolo 10 let. V úvodu je trasa z důvodu bezpečnosti dětí vedena kolem rybníku Rosnička, za kterým kříží silnici I. třídy č. 35. Zde je nutno dbát zvýšené opatrnosti. Po přejezdu silnice trasa pokračuje na Javornický hřeben, kde se na křižovatce k obci Čistá stáčí doleva k osadě Brlenka a po turistické žluté se vrací po krátkém okruhu zpět na původní cyklotrasu na Javornickém hřebenu. Těsně pod kopcem na Javornický hřeben trasa uhýbá vpravo do lesa na neznačenou trasu - lesní cestu. Po několika stech metrech kříží na nechráněném přejezdu železniční trať na Poličku. Trať však není frekventovaná, vlaky v lesních úsecích vždy zvukově signalizují průjezd. Přesto je nutné v tomto úseku dbát zvýšené opatrnosti a nepouštět menší děti dopředu. Dále trasa pokračuje za přejezdem rovně a za lesem po asfaltové cestě protíná silnici č.34 na Poličku. Dále pokračuje kolem pískového lomu po polní cestě asi 300 metrů, kde se polní cesta stáčí do mírného kopce okolo zahrádek směrem k městu. Do města ústí u Kojeneckého ústavu. Povrch trasy je převážně asfaltový (cyklotrasy). Kamenité a lesní a hliněné polní cesty jsou na turistické žluté a na neznačené části. Trasa není kromě stoupání na Javornický hřeben, které doporučujeme obzvláště s dětmi absolvovat vedle kola, nikterak fyzicky ani technicky náročná. Při výjezdu (výstupu) na hřeben je dobré ponechat jednu stopu volnou pro projíždějící cyklisty. Trasa není také nikterak frekventovaná. Na většinu tohoto okruhu na Javornickém hřebeni je vozidlům vjezd zakázán. Výjimky tvoří vozidla s povolením vjezdu.
Po stopách loupeživých rytířů, 34km

Svitavy - Kamenná Horka - Hřebeč - Koclířov - Dětřichov - Opatovec - Lačnov - Svitavy

Okruhová trasa je vedena po silnicích I., II. a III. třídy převážně po značených cyklotrasách. Zvýšené opatrnosti je nutné dbát na přejezdu silnice 43 v Opatově, kterou křižuje trasa 4202. Pouze mezi obcemi Opatov a Opatovec je trasa vedena z důvodu jejího zkrácení po neznačené spojovací cestě u nádraží v Opatově a dále podél kolejí směrem k přejezdu u Opatovce. V závěru okruhu je značená trasa po výjezdu na silnici 43 vedena přímo po hlavní silnici k obchodnímu domu Centrum a neodbočuje z důvodu bezpečnosti na značenou cyklotrasu k nádraží ČD. Při projíždění tohoto úseku je přesto nutné dbát zvýšené opatrnosti. Povrchy jednotlivých značených cyklotras jsou převážně asfaltové, mezi obcemi Dětřichov a Opatov vede trasa po nerovné polní cestě s kamenitým a hliněným povrchem. Tato cesta je také v letních měsících za sucha velmi prašná. Spojovací neznačená trasa mezi obcemi Opatov a Opatovec je pevná, kamenitá. Okruh je vhodný pro trekingová a horská kola. Náročnost okruhu je spíše nízká, středně obtížné je pouze táhlé stoupání Kamennou Horkou na Hřebečský hřbet. Při sjezdu do obce Hřebeč je nutné dbát opatrnosti zejména z důvodu možného střetu s protijedoucími cyklisty nebo vozidly, kterým zastiňuje výhled vegetace v zatáčkách, nekvalitní povrch a obtížné stoupání. Při výletech s dětmi je bezpečnější tyto úseky sejít pěšky. Okruh je vhodný na krátkou odpolední vyjíždku, atraktivita z hlediska pamětihodností je vzhledem k ostatním trasám spíše podprůměrná. Frekvence pohybu vozidel po trase je spíše menší.
Svitavským udolím, 37km

Svitavy - Hradec nad Svitavou - Březová nad Svitavou - Horní Hynčina - Sklené - Hradec nad Svitavou - Svitavy

Jedná se o méně náročný silniční okruh vedený převážně po značených cyklotrasách. Výjimku tvoří neznačený silniční úsek z Březové nad Svitavou Slunečním údolím do obce Pohledy přes její část Dolní Hynčina. Orientace na okruhu je velmi dobrá. Trasa vede do Hradce nad Svitavou a dále směrem do obce Březová nad Svitavou. Zde trasa odbočuje do Slunečního údolí u výjezdu na silnici I. třídy č. 43. Asi 25 metrů zpět po silnici je odbočka vpravo do Slunečního údolí. V obci Pohledy se napojuje neznačený úsek odbočkou vlevo na trasu 4024 ve směru do Skleného. Mezi obcemi Sklené a Hradec nad Svitavou protíná trasa znovu silnici I. třídy č. 45 (na křižovatce rovně) a po 100 metrech také železniční trať ve směru Svitavy - Brno. Tyto úseky jsou velmi frekventované a je nutné jim věnovat zvýšenou opatrnost. Povrch po celé trase je asfaltový. Kvalita povrchu je velmi dobrá. Okruh je vhodný i pro závodní silniční kola. Frekvence pohybu vozidel po okruhu je spíše nízká. Trasa není fyzicky ani technicky náročná. Je určena i začínajícím cyklistům nebo rodinám se staršími dětmi. Na trase je pouze jediné táhlé stoupání z Březové do obce Pohledy Samoty.
Krajem biskupských rybníků, 41km

Svitavy - Opatovec - Opatov (zastávka ČD) - Semanín - Mikuleč - Javornický hřeben - Svitavy

Trasa je určena středně pokročilým a pokročilým cyklistům. Okruh je veden převážně po značených cyklotrasách, které jsou z důvodu návaznosti a atraktivity okruhu doplněny o čtyři neznačené úseky. První neznačený úsek je v úvodu trasy, kdy od obchodního domu Centrum vede trasa po hlavní silnici č. 43 a neodbočuje na značenou cyklotrasu k nádraží ČD. Napojuje se na ni až za podjezdem v Lačnově na ulici Zadní. Dále trasa pokračuje přes Lačnov do Opatovce. Za obcí Opatovec je další neznačený úsek veden za přejezdem železniční tratě Svitavy - Česká Třebová, kde trasa ihned uhýbá vlevo a podél kolejí se napojuje na neznačenou trasu směrem do lesů za obcí Opatovec po trase 4202 k rozcestí u svatého Antoníčka. Zde trasa pokračuje vpravo a hned po pěti metrech vlevo na velmi pěknou šotolinovou cestu směrem ke Králově zahradě a dále až do obce Semanín. U vjezdu do obce trasa odbočuje na křižovatce vlevo směrem ke kostelu a dále kolem motokrosového závodiště prudkým stoupáním směrem k vrchu Kozlov. Před odbočkou na Kozlov se trasa stáčí vlevo do lesa okolo bývalé hájovny. Dále vede krásnými lesy po hřebeni a dolů z kopce ke Psí kuchyni. Asi 100 metrů pod kopcem u Psí kuchyně trasa zahýbá vpravo a vede mírně do kopce po trase 4205, která končí až v obci Mikuleč. Za podjezdem v Mikulči končí značená trasa a okruh vede dále neznačenou trasou rovně obcí Mikuleč do mírného kopce až na Javornický hřeben, kde se napojuje na značenou trasu 4028. Ze značené trasy pod kopcem na Javornický hřeben trasa uhýbá vpravo na neznačenou trasu směrem k přejezdu železniční tratě a silnice ve směru Svitavy - Polička, po níž pokračuje po městském okruhu až do Svitav. Povrchy tras jsou asfaltové, šotolinové a lesní cesty. Trasa je středně obtížná, náročné je stoupání v obci Semanín a sjezd ke Psí kuchyni, který je náročný i na dobré brzdy. Zde je nutné dbát zvýšené opatrnosti. Trasa není frekventovaná, na lesní úseky je vjezd vozidel většinou zakázán.
Po kupeckých stezkách, 42km

Svitavy - Javornický hřeben - Čistá - Trstěnice - Karle - Ostrý Kámen - Vendolí - Hradec n. Svitavou - Svitavy

Okruhová trasa je vedena po silnicích II. a III. třídy výhradně po značených cyklotrasách. Pouze kratičký úsek ve Svitavách je veden přímo po hlavní silnici a trasa neodbočuje k rybníku Rosnička. Povrch tras je výhradě asfaltový, střední kvality. Na Javornickém hřebenu je asfalt hrubý, místy velmi hrubý a přechází v krátké kamenité úseky. Orientace na okruhu je velmi dobrá, značení je přehledné a úplné. Před obcí Vendolí trasa křižuje železniční trať s nechráněným přejezdem. Z důvodu většího klesání je nutné dbát zvýšené opatrnosti. Okruh je určen začínajícím a středně pokročilým cyklistům. Vhodný je také pro rodiny se staršími dětmi. Je spíše rovinatý, pouze na Javornický hřeben vede na začátku okruhu obtížnější stoupání. Při jeho výjezdu na kole je vhodné z důvodu bezpečnosti ponechat jednu stopu volnou pro projíždějící cyklisty z opačného směru. Stoupání za obcí Trstěnice je méně náročné. Opatrnost vyžaduje lesní úsek, kde je ve stoupání nepřehledná zatáčka a při hledání ideální stopy na narušeném asfaltovém povrchu hrozí střet s protijedoucím vozidlem. Sjezdy na okruhu jsou přehledné, táhlé a nevyžadují zvláštní technické dovednosti nebo zvláštní technické vybavení. Trasa je středně frekventovaná, v úseku mezi obcemi Hradec nad Svitavou a Svitavy je provoz vozidel i kol výraznější. Oparnost je nutná na spojovací části po silnici I. třídy č.35.
Krajem tisícileté historie, 46km

Svitavy - Javornický hřeben - Čistá - Litomyšl - Strakov - Janov - Mendryka - Gajer - Starý Valdek - Opatovec - Lačnov - Svitavy

Okruhová trasa je vedena po silnicích II. a III. třídy výhradně po značených cyklotrasách. Pouze kratičký úsek ve Svitavách je veden přímo po hlavní silnici a trasa neodbočuje k rybníku Rosnička. Povrch tras je výhradě asfaltový střední kvality. Na Javornickém hřebenu je asfalt hrubý, místy velmi hrubý a přechází v krátké kamenité úseky. Orientace na okruhu je velmi dobrá, značení je přehledné a úplné. Na konci obce Janov se do obce Mendryka odbočuje vlevo u malého hájku s břízami a keřemi. Okruh je určen začínajícím a středně pokročilým cyklistům. Je spíše rovinatý, pouze na Javornický hřeben vede na začátku okruhu obtížnější stoupání. Při jeho výjezdu na kole je vhodné z důvodu bezpečnosti ponechat jednu stopu volnou pro projíždějící cyklisty z opačného směru. Trasa je středně frekventovaná, v úseku mezi obcemi Čistá a Litomyšl je provoz vozidel i kol výraznější. Oparnost je nutná na spojovací části po silnici I. třídy č.35.
Stopou Maxe Švabinského, 48km

Svitavy - Lačnov - Starý Valdek - Semanín - Česká Třebová - Kozlov - Janov - Gajer - Starý Valdek - Lačnov - Svitavy

Okruhová trasa je vedena převážně po silnicích II. a III. třídy po značených cyklotrasách a po zpevněných, převážně asfaltových lesních cestách v úseku mezi Kozlovem a Janovem. Za obcí Opatovec Starý Valdek a v okolí Královy zahrady za Opatovem vede trasa po široké šotolinové cestě. Povrchy jsou dobře sjízdné i za vlhka a mokra. Občasné výmoly na cestě za Valdekem však znemožňují jízdu cyklistům vedle sebe. Tento způsob jízdy je možný až od odpočivadla u svatého Antoníčka k odbočce na Semanín. Trasa je určena středně pokročilým cyklistům nebo rodinám se staršími dětmi. Profil tratě je středně náročný. Na okruhu je pouze jediné náročné stoupání v délce 4 km po silnici serpentinami na Kozlovský kopec. Výhledy na této trase (ve vlastních serpentinách nad Českou Třebovou nebo z rozhledny na Kozlovském kopci) však stojí za námahu ve stoupání. Z nejvyššího bodu na trase u vysílače na kopci nad Semanínem vede táhlé, ale přehledné klesání po lesní silničce do obce Janov. Ostatní úseky trasy jsou fyzicky i technicky nenáročné, rovinaté.
Krajinou slovanských hradišť, 49km

Svitavy - Lačnov - Opatovec - Dětřichov - Mladějov - Trpík - Damníkov - Anenská Studánka - Starý Valdek - Lačnov - Svitavy

Okruhová trasa je vedena převážně po silnicích II. a III. třídy po značených cyklotrasách. Využita je také turistická (žlutá) trasa v lese nad Obcí Mladějov a krátký neznačený úsek (šedá barva v mapě) přímo v obci Mladějov. V závěru je z důvodu bezpečnosti vynechán značený úsek na cyklotrase 4033, (neodbočuje se znovu k nádraží ČD) přímo po hlavní k obchodnímu domu Centrum. Orientace na okruhu je velmi dobrá. Odbočka vlevo na turistickou trasu za obcí Dětřichov je označena informačními tabulemi přímo na vrcholu kopce. Turistická trasa uhýbá do obce Mladějov na rozcestí se zelenou turistickou. Odbočka je vpravo na rozcestí (směr dolů z kopce). Pozor, klesání je velmi dlouhé a náročné na techniku i materiál. Cesta je kamenitá a problémy cyklistům tvoří nejen prudký svah, nerovný kamenitý povrch, ale také vysazená koryta na odvod vody, jejichž přejíždění je obzvláště na trekingových kolech značně nebezpečné. Začátečníkům nebo rodinám s dětmi doporučujeme tento úsek sejít vedle kola. Za mokra je trasa problematická i pro vyspělé cyklisty. Trasa však v ostatních úsecích není nijak technicky ani fyzicky náročná a přírodní prostředí hřebene nad Mladějovem je nádherné. Povrch tras je většinou asfaltový, střední kvality. Za obcí Třebovice až po Starý Valdek je krásný lesní úsek vedoucí po kvalitní široké šotolinové cestě, která umožňuje jízdu i dvou cyklistů vedle sebe. Frekvence pohybu vozidel po trase je většinou průměrná, zvýšený provoz je pouze po silnici 43 z Opatovce do Svitav a na asi 0,5 km úseku silnice 43 před odbočkou k rybníku Hvězda u Opatova.

Zámek - Moravská Třebová

Patří mezi nejcennější pozdně renesanční stavby v České republice . Zámek se nachází v centru města na místě původního hradu, založeného již ve 13. stol. Přestavován byl koncem 15. a v 1.polovině 17. stol. V důsledku požáru r. 1840 byla značná část zámku stržena nebo přestavěna, zachováno je manýristické arkádové předvoří, ze “starého zámku” jedna pozdně gotická místnost a portál datovaný do r. 1492. V současnosti je objekt zrekonstruován a využívá se pro kulturní a společenské aktivity.

Rychnovská osada

Malá rodinná farma a turistické jízdárna ležící mezi Lanškrounem a Moravskou Třebovou. Vznikla v roce 2001 a prochází postupnou rekonstrukcí. Získáte zde možnost ježdění na koních v anglickém nebo westernovém stylu, možnost plavení, v zimě skijo"ring. Campování, stanování - rybyření, sběr hub, lesních plodů... To vše v rodinném prostředí. Možnost ubytování a stravování je přímo ve vesnici.
Zámek - Lanškroun

Areál zámku zahrnuje i děkanský kostel sv. Václava a muzejní expozici s historickými sbírkami a portréty osobností. Původní augustiniánský klášter byl založen v 2. polovině 14. století, ten byl později přestavěn na renesanční zámek.

Hřebečské důlní stezky

Na naučných stezkách najdete informace o regionální geologii, dozvíte se mnohé o důlním hospodářství v blízkém okolí. Stezky prochází pozoruhodnou krajinou.
Mladějovská průmyslová dráha

Jedenáct kilometrů dlouhá mladějovská úzkokolejka o rozchodu 600 mm byla vybudována na sklonku první světové války pro dopravu lupku, šamotu a místního uhlí.

Jaroslav Lukeš

provozovatel

„Rekreační středisko Vysoké pole je umístěno uprostřed lesů ideální pro rodinnou rekreaci, cykloturistiku, pořádání letních táborů a škol v přírodě.
Těšíme se na Vás !!”

Vybavení objektu

Společenská místnost, Psi povoleni, Sprchy, Parkoviště, Teplá voda, WC, Koupání

Jazyky na recepci: cz,sk,en,de,es

Rekreační zařízení Vysoké Pole Rekreační zařízení Vysoké Pole Rekreační zařízení Vysoké Pole Rekreační zařízení Vysoké Pole Rekreační zařízení Vysoké Pole Rekreační zařízení Vysoké Pole
Sportovní zázemí

Rekreační zařízení Vysoké Pole
Dětřichov 114
571 01 Dětřichov u Moravské Třebové

Poloha: GPS: N49°47'19", E16°33'10"
Web: www.vyspole.cz

Jak se k nám dostanete

Rezervační formulář

Načítám...

Podívejte se na hodnocení kempu Rekreační zařízení Vysoké Pole a buďte první, kdo přidá své hodnocení. Ceny najdete v ceníku kempu Rekreační zařízení Vysoké Pole. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí kempu Rekreační zařízení Vysoké Pole.